Mini-fel

Hej förlåt för det konstiga inlägget igår!
Jag tittade på tv men det var reklam och då kom jag på att jag hade glömt och skrivit!
Men jag jag sprang till datorn och skrev men jag jag fick inte sitta framför datorn!
Då fick jag bråtom och missade några ord!
Men nu är jag här igen!
Ja,ikväll blir de minigolf (kul) asså det är Äventyrsgolf vilket är kul!
Jag var där förra året och det var nåt med en fontän och bolen jag hade hamnade där! osis!
Men vi fick upp det "Pust"
Jag säger sen hur det var,vi får se om jag skriver imorgon om det eller på fredag!
Iaf glöm inte att jag glömde några ord igår!


Konstiga ord:
-osis: otur-ni fatar!
-pust: att man andas med ljud haha! ni fatar va!
-iaf: iallafall.... det kunde jag säga direkt hehe

Kramar Kittsan!


Kommentarer
Postat av: Flizzis

Det är bara bra att du skriver! Ska bli så kul när vi åker!

2010-06-16 @ 16:30:32
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0