Ett långt inlägg om Tom Tits!

Hej, jag är väldigt facinerad av Tom Tits Exepriment.
Tom Tits är ett stort hus där de har många olika experiment.
Mina favorit experiment är Fritt fall,robotarmen
(eller vad den nu heter)och Jojon.
Jag har inte testat heliumballongen ännu men jag kommer
nog att prova den lite senare i sommar när vi ska till Tom Tits.
Tom Tits har en restaurang och flera cafeer.
Tom Tits har oxå en bubbelshow som är jätteskojig.
Jag gillar deras råttshow och rekomenderar den
 till både barn och vuxna, den är såå kul.
Jag har varit "model" för Tom Tits två gånger.
Första gången var när tidningen Metro
skrev om Tom Tits inför höstlovet.
Den andra gången var när Tom Tits skulle ta nya bilder till sin hemsida.
Det var jättekul båda gångerna.
Jag fick ideèn av en annan blogg att skriva om Tom Tits!
Jag skulle bli jätte glad om några på Tom Tits skulle läsa detta!
Jag skiver det här för att jag älskar Tom Tits!
Jag har två måste ställen som jag MÅSTE åka till
på sommaren första är Tom Tits sen har vi Gröna lund.
Jag skriver inte detta bara för att några på Tom tits ska läsa
detta utan jag Älskar Tom Tits med stort Ä och det är därför jag skriver om detta.
Har ni varit på Tom Tits?
Men det var nog det!
Kramar Kittsan


Kommentarer
Postat av: Flizzis.se

Jag har varit på Tom Tits, det är är jättekul!

Det var roligt när du och jag var där!

2010-07-26 @ 09:19:43
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0