Tom Tits och Nyköping

Hej jag har ju skrivit om Tom Tits och jag var faktiskt där i tisdas.
Det var jätte kul,jag var där med min brorsa och hans kompis!
Jag hörde att det var en pytte liten översmäning där igår! :(
Jag har två brorsor och en jobbar på Tom Tits och den
andra gick jag på Tom Tits med,så därför vet jag om översvämingen!
Han jag gick på Tom Tits med har sovit
över hos oss och nu tittar vi på film!
Jag har varit i Nyköping idag och "shoppat".
Nej,jag köpte ett par shorts med nitar!
Jag har inte mycket mer att skriva.
Så hejdå Kramar Kittsan!


Kommentarer
Postat av: Flizzis

Längtar tills jag får se dom :D

2010-07-31 @ 21:01:38
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0