Test om mig!

Hej! Nu ska Flizzi göra ett litet test åt mig!

Stil(ex,fjortis,emo) : snyggt,vardagligt!

Kärlek: En kille:)

Bestfriend: Alla som gillar mig!

Favomaträtt: Pasta carbonara,pizza,mest pasta!

Favofilm: Avatar,titanic,new moon

Favokläder: Linne och shorts 

Favo-OLW: Gräslök dill smak

Favo-kortspel: Chicago och vändtian

FavoTvprogram: The simpsons

Lyckotal: 3

Jag hatar: kirg,mobbing

Jag älskar: Kompisar och min familj

En kompis ska vara: snäll,ärlig och MÅSTE ha humor!

En kompis ska inte vara: Dum,yppkäftig och förjävlig!

Jag är besatt av att säga: typ,"ba" och vänta

Favo färg: svart chock rosa

Ja,det var allt kan man säga!
Eller det mesta!
Jag sitter här på öland igen hos min farmor,vi ska nog snart och bada!
Men vi åkte hit i en husbil som vi har hyrt!
Men jag är här med Flizzi FLIZZI MIN VÄN!
Där var en länk!
Ses KRAMAR er bästa bloggare Kittsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0