Har bloggar!

Hej ska bara säga att jag har en blogg till!
Den heter celive.blogg.se och den har jag och min kompis som också har en
egen blogg som heter gallerixa.blogg.se
Och celive är en blogg som Carin (gallerixa)och jag kallar bloggen
som många har fått många kommentarer!
Eller vi har bara fått 28 kommentarer på ett inlägg!
Vi vill helst att fler ser den här bloggen celive och så att vi får fler
kommentarer och fler nöjda läsare!
Vi vill så järna att vi ska komma på listan på blogg.se som är skitsvårt! :(
Men det var en snälla inlägg!
För jag ber er alla söta läsare att gå in på den och kommentera!

                                           Kramar Kittsan♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0