Jag väntar...................

Hej jag sitter här och datar + så tittar jag på tv!
Men det jag väntar på att vi ska till Gröna lund nån gång här i veckan!
Ja,om det inte regnar förstås!
Men nu står det som spön i backen utan för vårt hus!
Jag vaknade klockan 09:00 idag.
Jag satte mig i soffan och tittade på tv tills började hacka pga regnet!
Men nu funkar tv.:)
Jag är 1m och 40cm lång så nu får jag åka alla åkattraktioner!
Jag och min kompis har bestämt att vi ska åka stora berg-o-dalbanan!
Asså jag ska åka med min kompis som
har bloggen som har en länk åt Höger,Kompisen Carin!
Men jag gick spökhuset förra året och det var JÄTTE läskigt!
Men nu har jag inte mer att skriva så hej då!
Kramar Kittsan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. =)

2010-08-03 @ 11:17:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är himla kul. Haha! =)

2010-08-04 @ 13:06:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0