Dålig uppdatering

Hej,jag har varit ganska dålig när det gäller min uppdatering senaste tiden!
Men det struntar vi i nu för jag har varit på Gröna lund.
Jag var där med min kompis.
Vi startade med Vilda musen och sen åkte
vi Jetline asså stora berg-o-dalbanan och kättingflygaren som den nu heter.
Lustiga huset,Frittfall och Blå tåget.
Vi åkte Jetline typ 9 gånger!
Jag var inte så nöjd med dom JÄTTE långa köerna!
Men nu sitter jag här och äter Pringles som vanligt "hihi"
Jag har precis tittat på Sommarkrysset som delade ut 157.000kr!
Vi ringde och ringde och ville så gärna vinna
pengarna,vad gjorde vi ja vi vann iallafalll inte!:( 
Snart ska jag gå och sova,jag ska få min god natt sömn.....
Orkar inte skriva mer har tappat suget.
Karmar Kittsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0