Tandläkar skräck :(

Idag var jag hos tandläkarn och fick rönka. Jag hade inga hål men jag kommer att ha tandställning.                   Tänderna breved mina framtänder har jag inga av än men tandsällning får jag bara när alla tänder har kommit...
Mamma tyckte att jag var bra när jag rönka så nu ska jag äta min favo maträtt!!!
Imorgon ska jag vara med min kompis Carin det blir någ jätte kul.
Jag har fått precis den nyaste Julia tidningen!!!!
Men mer blir det imorgon!!! 




                                                                   Kramar Kittsan





                                            


Kommentarer
Postat av: carin

gillar namnet carin! gå snälla in på mi nya blogg!

2009-11-16 @ 19:03:25
Postat av: emma

ska du få tandstälnig aaaaaaaaaaaaaaa fan vad jobbigt jag ska stöta dej när du har fåt kramar från emma

2009-11-16 @ 19:33:07
Postat av: sandra

vilken bra blogg när jag var inne på carins blogg hade hon tipsat om din.Hoppas att det går bra att få tandställning.



Kram sandra

2009-11-16 @ 21:04:08
Postat av: carin

I LOVE YUORE BLOGG OPS JAG KAN NOG HA STAVAT LITE FEL HOPPAS DU SER VAD DET STÅR ÄNDÅ!!!

2009-11-26 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0