Snö,is och skridskor

Idag har vi åkt skridskor det var kallt och vidrigt!!!
Jag kan åka skridskor väldigt bra men ofta så ramlar jag. Och det gör skit ont!!
Min kompis gjorde illa sig när hon ramlade vilket var synd för då fick jag åka ensam. Fast jag har
fler vänner så steg dom också av isen.
Ingenting är bättre när man kommer hem och sätter sig i soffan och lungnar ner sig.
Skolan över för idag men imorgon så kommer en ny dag ska lilla jag bada klädsim vilket också är skitsvårt!!



Kramar Kittsan
                                                         


Kommentarer
Postat av: emma

hej erica det låter som om du har ett svårt liv lilla erica haha lol från emma

2009-11-09 @ 18:33:53
Postat av: sandra shirpey

jag vet hur det känns att ramla på isen

2009-11-14 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0