Dagen:

                                                                Hej!!!
Hela min klass ska sjunga för gamla människor och jag ska sjunga en sång som heter "Vatten"...
Min grupp skulle sjunga för hela klassen (Bara Min Grupp) 
Medans vi sjöng tappa alla bort sig och vi sa att vi behövde melodin och fröknarna gick in på youtube och satte på låten. Min grupp hade kommit på en dans så vi dansade den. Det blev en succe´!!!!
Nästan hela klassen sa "Gud vad bra dans" 
Det var en dag som jag kanske aldrig glömmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 



                                                                              Kramar Kittsan 


Kommentarer
Postat av: bra

2009-11-12 @ 20:10:44
Postat av: emma

pinsanmt haha lol kram emma

2009-11-12 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0