Tidigt vaken...

Imorse vaknade jag klockan 7 och jag var klarvaken.
Jag kläde på mig och gick ner det var kolsvart ingen var där!
Jag hade hört mamma och pappa prata så jag trode dom
gjorde frukost! (Allså jag trode att klockan var halv 10 för då
brukar jag vakna) men jag öppnade dörren till mamma och pappas rum.
Vilket förvånade mig var att dom låg men datorn och datade
jag vet inte om vad men.
Pappa fick panik efter en stund och ville ha frukost så han fick vad han ville
klockan kvart över 8 fick pappa sin frukost.
Nu sitter dom och tittar på godmorgon sverige...
(Vilket inte jag gör)                        Men snart ringer min polare och för vi ska va!


                                                          Kramar Kittsan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0