Julsånger

Det är ju jul imorgon (Spännande) och jag tittar på -
En sång till hemlösa och jag har lite svårt att komma in i
julsånger, det var ett år sen det var jul så det är lite svårt
att komma in i det.
Men nu är det slut med En sång till hemlösa så nu ska
familjen titta på nåt annat.
Vi har tyvär inte klät granen än för att vår gran är liten
och tun så den ramlar eller så är det så att granhållaren är trasig.
Men på morgonen efter frukost ska vi klä den det ska bli nåt att se fram i mot!

                              Men nu måste jag stika  Kramar Kittsan♥   


Kommentarer
Postat av: emma

hej erica och god jul vi fik också en liten och spinkig gran den är ful men i´dag är det ju julafton så jag god jul och got nytt år kramar från din bästis emma

2009-12-24 @ 09:57:58
URL: http://milyeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0